srijeda, 19. listopada 2016.

Čips od pastrnjaka

U ovomjesečnom krugu blog-igrice Ajme koliko nas je draga Zorica sa bloga "Cooking with Zoki" za temu nam je zadala - pastrnjak/ paškanat ! 

U zadnje vrijeme štošta se događa nekako neplanski, barem kod mene, pa sam zato možda i primjetila da je je isto tako pomalo neplanski i draga Zorica dobila ulogu domaćice u ovom krugu igrice, zatekla je Zoricu uloga domaćice, a mene je pomalo zatekla ova tema. I dok sam razmišljala što i kako napraviti od pastrnjaka zaključila sam da će sve skupa biti lakše gricnem li nešto, možda baš malo pastrnjala, zapravo grickalicu od pastrnjaka, nešto kao ovaj čips :) 






Pastrnjak, što napraviti sa pastrnjakom, a da bude vrijedan spomena i ulaznice u igricu. Naime, koristim ja pastrnjak onako uobičajeno korijenčić u juhu, pa za neke temeljce, saftove, ali to je sve u nekim manjim količinama i ne tako zapaženo da bih takva jela proglasila onima "od pastrnjaka" ili "sa pastrnjakom". Kao i sa svakom namirnicom koju sam obrađivala u okviru igrice Ajme koliko nas je tako sam i sada sa pastrnjakom htjela napraviti nešto što dosada još nisam. Onako neko fino jelo, da nije baš juha, da je lijepo začinjeno, da pastrnjak dođe do izražaja, .......mislim ja tako, mislim i opet nekako neplanski odlučim prvo napraviti ovaj čips pa ću kasnije smisliti i nešto pametnije :) 


Čips od pastrnjaka je tako jednostavno napraviti, nema tu niti posebnog recepta, ali ja ću ga ipak ponuditi kroz količine i postupak kako sam ga napravila. Čips od pastrnjaka je ona zdravija verzija čipseva od povrća koji vam kada ih sami radite nikada neće ispasti onako lijepi i hrskavi kao oni što ćete ih donijeti u vrećici iz trgovine, ali će zato i više nego sigurno biti puno zdraviji i okusa kojega ćete moći sami dorađivati da budu baš onakvi kakvima ih želite. Mrkva, cikla, pastrnjak, .....sve to može biti i čips :) 







Čips od pastrnjaka 

- 2 pastrnjaka, deblja 
- 1 žlica maslinovog ulja
- 7-8 listića kadulje 
- sol 

- Pastrnjak oguliti i oštrim nožem ili nožem za povrće narezati na tanke "listiće". Koristiti samo gornji dio korijena koji se može ovako narezati. 
- Listiće pastrnjaka složiti na pleh obložen papirom za pečenje. 
- Listiće kadulje nasjeckati i posuti po pastrnjaku, posoliti i "poprskati" maslinovim uljem 
- Staviti u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva, na 15-20 minuta 

I eto čipsa od pastrnjaka, ne može brže i jednostavnije :) 

 Ovaj čips je nešto tvrđi od onog uobičajenog čipsa ali i hrska :) , i baš je posebno finog okusa obzirom da je pastrnjak aromatičan, kadulja ga je još više podigla, a niti maslinovo ulje nije zanemariva stavka. Svakako mene je čips pomalo i iznenadio , ali muški dio, dragi I. nije bio baš toliko oduševljen da uz pivo serviram ovaj "zamjenski čips" :) Ipak , priznao je da sam dobila nešto dosta zanimljivo što vrijedi probati. 








I dok se čips još malo hladi razmišljam tako osim što ću još pripremiti od pastrnjaka :) i o tome kako sam u zadnje vrijeme i sama upala u taj neki "neplanski kolosijek", što god onako malo posložim kao da se sve okrene tako da mi sve to preokrene, pa ja opet iznova. Pa sam rekla da neću više ništa planirati, a ne ide baš niti tako, što je čovjek bez planova :), pa sam odlučila planirati kratkoročno, pa ovako , pa onako, .......ma nekako najbolje je da otvorim hladno pivo, privučem ovaj čips ispred sebe pa da vidiš planova  i kako će se ostvarivati :) :) 







I eto ga, znam i što ću još pripremiti, to ću predstaviti u novom postu, a za sada ovaj čips šaljem dragoj Zorici kao moju prvu ulaznicu u ovomjesečni krug igrice Ajme koliko nas je










4 komentara:

  1. Draga moja Branka, tvoja ideja sa kaduljom mi se jako sviđa, ja sam ga pravila sa ruzmarinom i krupnom morskom solju i nama se baš dopalo...uskoro probam i tvoju varijaciju na temu. Od srca ti hvala na ovoj fenomenalnoj ulaznici za igricu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljivo! Probala sam praviti neke na temu zdravog cipsa, ali se pastrnaka ne bih sjetila :) Inace ga koristim u sezoni, cak i jedan kolac sam pravila s njim :)
    Divna ulaznica za igru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš pravo: planirati kratkoročno je najbolje. A uz ovaj divan čips i jako ugodno. Meni bi uz to išlo vino, ali nije važno, zar ne? Čini mi se zbilja odličnim. Bilježim!

    OdgovoriIzbriši